Isnin, 8 April 2019

MB 80 : Khasiat Timun Untuk Kesihatan

Salam bertani


Salam bertani.

19 ulasan:

  1. alhamdulillah banyak khasiat timun..

    BalasPadam
  2. mmg ini ulaman peberet dana, mudah nk makan nya, mkn gitu je pun sedap, klu mkn ngn kuah kacang lagi lah mantops

    BalasPadam
  3. suka juga makan timun.. byk air

    BalasPadam
  4. Ulam yang sering menjadi pilihan.

    BalasPadam
  5. Saya suka timun jepun ni, rangup.

    BalasPadam
  6. Timun suke buat ulam cicah budu. Tp, pilih yg rangup ataupun kurang bijik.

    BalasPadam
  7. ejulz timun cecah sos pun dah ok. hehe

    BalasPadam
  8. numpang share ya min ^^
    Hayyy guys...
    sedang bosan di rumah tanpa ada yang bisa di kerjakan
    dari pada bosan hanya duduk sambil nonton tv sebaiknya segera bergabung dengan kami
    di DEWAPK agen terpercaya di add ya pin bb kami D87604A1 di tunggu lo ^_^

    BalasPadam
  9. Lama saya tak makan timun WP. Hari tu sebelum nak check up tu hari hari blend timun hahhaha

    BalasPadam
  10. Jangan lupa makan timun :) Banyak khasiat.

    BalasPadam
  11. Banyak khasiatnya..
    Antara ulam kesukaan bila makan nasi..

    BalasPadam
  12. musim panas hari tu, ada juga buat air timun untuk segarkan badan... mata pun sempat berspa dengan hirisan timun.

    BalasPadam
  13. banyak khasiatnya. sofia suka sangat makan timun. hihi

    BalasPadam
  14. kita suka makan timun...jadi ulam-ulaman keluarga dari kecik, makannya calit dengan sambal belacan goreng cara bintulu...

    BalasPadam
  15. Info yg bagus to for sharing

    BalasPadam
  16. Arwah bapa dulu selalu korek isi timun dan bijinya masuk dalam gelas. Campur sedikit gula dan minum. Katanya eluk untuk sejukkan badan.

    BalasPadam
  17. Saya makan timun sebiji sehari untuk turunkan gula darah, darah tinggi dan kolestrol, alhamdulillah

    BalasPadam
  18. Kita dah umur separuh abad baru retii nak makan timun,, hahahah,,, bila dah suka makan timun tiap2 hari mesti kena ada timun dalam peti ais,,,sangat bagus info ini tak sangka timun boleh menguatkan tulang kita.

    BalasPadam