Rabu, 2 Disember 2020

WW 198 : Daisy Kampungan

 Salam bertani










Salam bertani.

40 ulasan:

  1. Lawanya wak... pelbagai tone warnanya

    BalasPadam
  2. Walau hanya daisy kampungan..
    Tapi tak kalah manis menawan
    Subur hidupnya dipinggir laman.
    Mekar kembang jadi pujaan..

    BalasPadam
  3. Cantiknya. Macam-macam warna ada. Di susun sebaris pulak tu.

    BalasPadam
  4. Cantik la. Kalau buat pagar keliling rumah pun ok ni

    BalasPadam
  5. Mekar dan cantik sekali wak 🤗

    BalasPadam
  6. Daisy, pokok bunga yang banyak sangat mak sy tanam dulu2, sekarang ni banyak bunga kembang cina je, hehe

    BalasPadam
  7. Dulu masa kecik-kecik PC selalu cakap ni anak bunga matahari.Kikiki.

    BalasPadam
  8. cantiknyaaaaa.. ni kalau kat Cameron ni
    siap berjual haa.. harga pun boleh tahan..

    BalasPadam
  9. Kampungan Daisy yang indah Wak....

    BalasPadam
  10. Janji ada bunga dan cantik kampungan ke bandaran ke tetap memikat hati

    BalasPadam
  11. Jangan dipandang sebelah mata ye, walau sekadar daisy kampungan, keindahannya tetap menjadi pujaan, ha..jawab wak.

    BalasPadam
    Balasan
    1. keindahan bunga ni sementara aje Azi
      Masa mekar jadi pujaan
      dah layu dibiarkan begitu saja

      Padam
  12. Tengok bunga di kebun wp terus segar mata. Rindu kampung.

    BalasPadam
  13. cantiknya subur pokok bunga mekar

    BalasPadam
  14. Cantik bunga, macam-macam color.

    BalasPadam
  15. masya Allah..cantik! kami baru nak tanam pokok ni..ada sepokok, tapi belum berbunga lagi..

    BalasPadam
  16. Subhanallah indahnya ciptaan Allah S.W.T

    BalasPadam
  17. cantiknya! nampak subur pokok tu. Pernah beli pokok bunga daisy ni tapi umrunya tak panjang..

    BalasPadam
  18. cantik cantik.. cik en xde seni nak tanam pokok.. sbb yg tanam semua x menjadi.. ahahahah

    BalasPadam
  19. Bunga ni boleh tahan brp hari wak..

    BalasPadam
  20. masa kanak2 kat kampung ada jiran tanam pokok bunga daisy ni. tp skrg susah nak jumpa pokok ni kan?

    BalasPadam
  21. cantiknyaaa daisy.. meriah warna

    BalasPadam
  22. cantiknya wak...berkembang mekar si daisy tu...

    BalasPadam
  23. Suka daisy tapi malas tanam sebab bunga dia x banyak. huhuhu

    BalasPadam
  24. Warna-warni daisy kampung. Cantik Wak, cuma kurus sikit berbanding daisy kayangan yang berada di tempat dingin.

    BalasPadam
  25. assalamualaikum wak.
    Wah alama sungguh tak nengok bunga daisy. cantik. teringat dulu zaman sekolah rendah... matapelajaran bahasa inggeris selalu je ada sebut daisy hahaha

    BalasPadam
  26. Cantiknya bunga daisy tu semua. Sejuk mata memandang.

    BalasPadam
  27. Banyaknya pokok bunga daisy wak. macam nursery dah boleh pilih pilih nak yang mana. :)

    BalasPadam
  28. Cantik sungguh bila dah berbunga kan...

    BalasPadam
  29. abstract art have share some of its unique beauty when Pirate Bay Proxy comes to art.

    BalasPadam