Rabu, 12 Februari 2020

WW 163 : Jantung Pisang Tumis Belacan

Salam bertani



Salam bertani.

40 ulasan:

  1. panganan wong ngalas ki wak.. :p

    BalasPadam
  2. wak yang masak ke mem nya nih... sedap nya wak...

    BalasPadam
  3. Perghhh sedap. Kalau cicah air asam lagi padu.

    BalasPadam
  4. Tak pernah lagi buat..nanti nak cuba la...

    BalasPadam
  5. Waduh Wak!!! Terliur oii, sedapnyaaa lahaiiiii

    BalasPadam
  6. WOW SEDAPNYA BOLEH CUBA RESEPI NI TKSH

    BalasPadam
  7. Assalamualaikum Sis Warisan Petani, jemput sertai give away dengan hadiah tunai RM1000 oleh Mamapipie & Friends.

    Hadiah RM200 (Seorang Pemenang)
    1 x RM200

    Hadiah RM100 (2 Orang Pemenang)
    2 x RM100

    Hadiah RM50 (14 Orang Pemenang)
    14 x RM50

    Penyertaan sangat mudah & tarikh tutup giveaway pada 29 Feb 2020. Klik sini sekarang untuk sertai.

    BalasPadam
  8. Tak pernah cuba jantung pisang masak macam ni. Selalu Mrs. A masak gulai je

    BalasPadam
  9. tak pernah makan dan tak pernah masak..huhu

    BalasPadam
  10. sedap sangat ni, jarang dapat makan jantung pisang

    BalasPadam
  11. Tak pernah rasa lagi resipi ni. Tapi kalau ada rezeki, nak jugak try! hehe

    BalasPadam
  12. Lama juga tak makan jantung pisang..sedapnya.Makan dengan nasi panas..menyelerakan..pulak pedas ada belacan.ni masa tumis pun dah buat berbunyi perut.

    BalasPadam
  13. Tak pernah lg msk mcm ni wak..harus dicuba sbb nampak menyelerakan

    BalasPadam
  14. tak pernah tumis lagi wak selalu buat masak lemak , boleh lah try nanti.

    BalasPadam
  15. belum pernah rasa .... kena cuba la. pasti sedap..

    BalasPadam
  16. Tudia banyaknya cili..pedas berapi ni 😬👍🏻

    BalasPadam
  17. Jantung tu kena rebus dulu tak wak?

    BalasPadam
  18. Suka sangat jantung pisang, tapi mau bersihkan tu punya susah.. haha..

    new follower here. teruskan sharing, saya suka baca..

    BalasPadam
  19. Meleleh air liuar dibuatnya.. ;) sedap..

    BalasPadam
  20. tak pandai makan jantung pisang 😅

    BalasPadam
  21. sedap sedap sedap..kat KL susah nak jumpa menu jantung pisang ni..

    BalasPadam
  22. Nampak sedap. Tak pernah buat lagi macam ni, biasa makan jantung pisang rebus cicah sambal belacan.

    BalasPadam
  23. Wahh, versi tumis belacan 😋

    Tak pernah makan yang mcm ni Wak. Selalu makan hat masak lemak tu.

    Ku tak reti nak masak jantung pisang ni, selalu beli kat kedai yang dah siap je. Kiki.

    Sape yang masak ni Wak

    BalasPadam
  24. tetiba terasa nak balik kampung minta mak buatkan..cari masakan mak jugak.. hehehe

    BalasPadam
  25. My name is Mrs.Aisha Mohamed, am a Citizen Of Qatar.Have you been looking for a loan?Do you need an urgent personal loan or business loan?contact Dr James Eric Finance Home he help me with a loan of $42,000 some days ago after been scammed of $2,800 from a woman claiming to been a loan lender but i thank God today that i got my loan worth $42,000.Feel free to contact the company for a genuine financial service. Email:(financialserviceoffer876@gmail.com) call/whats-App Contact Number +918929509036

    BalasPadam