Ahad, 9 Februari 2020

MB 122 : Kangkung Dikatakan Boleh Cegah Coronavirus

Salam bertani






Sumber : mStar

Salam bertani.

28 ulasan:

  1. Laku keras kangkung lepas ni. Kangkung memang favourite saya

    BalasPadam
  2. Nasib baik suka kangkung gak. Tapi kangkung ni kena bersihkan betul- betul buang pasir.

    BalasPadam
  3. kangkung belacan wak satu.. :p

    BalasPadam
  4. Dulu ada yang kata bahaya, sebeb lintad air dekat dalam batang kanggkung..adui macam2 kan

    BalasPadam
  5. kangkung dana suka makan, lebih pilih batangnya dari daun

    BalasPadam
  6. Untung la wak, banyak tanam kangkung kat keliling rumah tu... Boleh jual kat pasar lepas nie...

    BalasPadam
  7. KANGKUNG BANYAK KHASIAT TU DULU XDIPEDULIKAN PUN SBB CORONAVIRUS KANGKUNG DICARI SUBHANALLLAH HIKMAH-NYA

    BalasPadam
  8. Alhamdulillah..bagi yang boleh mkan kangkung boleh beli dan masak..kalau ada tnam boleh petik dan masak..bagi yang alah dengan kangkung kena cari solusi lain..
    Sedapnya kangkung goreng belacan ni..

    BalasPadam
  9. Murah dibeli dan mudah dimasak.

    BalasPadam
  10. Wah banyak pula khasiat kangkung yang Hana tak tau. hee terima kasih for the info :D

    BalasPadam
  11. Patut kat pasaraya area rumah SA kangkung cepat habis..

    BalasPadam
  12. Banyak juga ya khasiat Kangkung.. boleh lah lebih kerap masak dan makan lepas nie..

    BalasPadam
  13. Banyak jugak khasiat kangkung ni. Bagus untuk sistem pertahanan, baru tahu

    BalasPadam
  14. Suka makan kangkung goreng pedas dengan bubur nasi panas..

    BalasPadam
  15. buat kangkung goreng belacan pun best..

    BalasPadam
  16. Macam-macam pendapat yang keluar oleh mereka yang berstatus bukan Doctor ni tapi yang pasti kangkung goreng memang sedap di makan bersama nasi panas + bubur.. sedapnya.. ;)

    BalasPadam
  17. jangan naik harga lak kang...hahhahaha

    BalasPadam
  18. kangkung goreng belacan! hehe

    BalasPadam
  19. My name is Mrs.Aisha Mohamed, am a Citizen Of Qatar.Have you been looking for a loan?Do you need an urgent personal loan or business loan?contact Dr James Eric Finance Home he help me with a loan of $42,000 some days ago after been scammed of $2,800 from a woman claiming to been a loan lender but i thank God today that i got my loan worth $42,000.Feel free to contact the company for a genuine financial service. Email:(financialserviceoffer876@gmail.com) call/whats-App Contact Number +918929509036

    BalasPadam
  20. Permisi Ya Admin Numpang Promo | www.fanspoker.com | Agen Poker Online Di Indonesia |Player vs Player NO ROBOT!!! |
    Kesempatan Menang Lebih Besar,
    || WA : +855964283802 || LINE : +855964283802

    BalasPadam
  21. Numpang promo ya Admin^^
    ajoqq^^com
    mau dapat penghasil4n dengan cara lebih mudah....
    mari segera bergabung dengan kami.....
    di ajopk.club....^_~
    segera di add Whatshapp : +855969190856

    BalasPadam