Sabtu, 1 Jun 2019

Cendawan Unik

Salam bertani.

Wak jumpa cendawan ni kat dusun pada pagi tadi.
Nama cendawan ni unik tapi tak sampai hati nak sebut.
Baunya busuk,  sebusuk nama panggilannya.
Haiwan pun tak mau mendekati sebab beracun.






Salam bertani.

8 ulasan:

  1. tak pernah tau. busuk sungguh lah tu ye.

    BalasPadam
  2. Wah pertama kali tgok cendawan yang ni.

    BalasPadam
  3. first time tengok.. menarik pula bentuknya..

    BalasPadam
  4. Macam2 Jala.. Boleh makan ke tu

    BalasPadam
  5. CENDAWAN BERACUN TU SELALU JUGA JUMPA KAT KEBUN DI RUMAH

    BalasPadam
  6. kalau tonton national geographic, memang akan tahu cendawan ada byk jenis.
    beracun dan tak beracun.
    aida lom pernah tgk secara live gini.
    bertuah nyer wak :)

    BalasPadam
  7. Cendawan Pelir Pak Pandir.

    BalasPadam