Isnin, 17 Jun 2019

MB 91 : Gugur Jantungku

Salam bertani


Wak panggil ni buah durian jantung.
Dah mula gugur beberapa biji.


Bentuknya seperti jantung. 


Isinya sangat mengancam.
Salam bertani.

22 ulasan:

  1. Ya Allah, sedapnya..tengok pun tau, rasa dia pait2 manis kan, untung wak taun ni 2x durian bermusim kan.

    BalasPadam
  2. Sedapnya tengok durian tu..mesti sedap tu pakcik

    BalasPadam
  3. Cantik betul isinya. Sedap tuuu WP!

    BalasPadam
  4. waduh wak.... serius bergetar jantung nengok durian wak nih

    BalasPadam
  5. Aduh wak.. ce pos sini sikit wak.. Mengidam pula nengok durian tu.. hehehe

    BalasPadam
  6. durian jantung ni..isi dia pahit2 kan...arwah atuk ada sebatang pokok durian jantung tapi sampai la ni dah tak berbuah dah..merajuk kot

    BalasPadam
  7. Waduh! Mesti sedap ni kannnnn

    BalasPadam
  8. Terliurnya saya mcm ni wak..

    BalasPadam
  9. dulu kite suka je makan durian. tp bila da duduk asrama, ada yg cerita pengalaman2 dgn durian . terus tak sudi nak makan dah. hahahah takut terkena

    BalasPadam
  10. Fav betul durian yang isinya berwarna ni.. Feel makan tu lebih sikit.

    BalasPadam
  11. Kat kampung Mrs. A pun ada sebatang pokok durian jantung.
    Memang sedap Mrs. A suka.

    BalasPadam
  12. WP, menitik air liur ni tengok..

    BalasPadam
  13. Alhamdulillah.Kat kampung masih potek lagi Pakcik WP...tapi ni sana sini ada je jual durian..terasa pulak nak makan bubur kacang hijau campur durian..

    BalasPadam
  14. Sangat menyelerakan nafsu saya

    BalasPadam
  15. WOWWW first time tengok durian bentuk jantung niii! warna isi nya fuhhhh menggoda. hahaha #peminattegardurian

    BalasPadam
  16. Iyerla..bentuknya memang macam jantung. Sedapnya lahaiii..last weekend baru berpesta durian di rumah abang. Dibelinya 50kg dari Muar. Maka, kami adik beradik kongsi2 duit makan sama-sama. Kebetulan mak dan ayah pun dtg dari kampung beraya rumah abang. Warna isi durian wak tuh..ngencessss~~

    BalasPadam
  17. pelik bentuk durian ni tapi isi dia tu haaaaa. cantik betul ><
    mesti sedap kalau dapat makan ni

    BalasPadam
  18. orang kaya tuan ni..banyak hasil kebun =)

    BalasPadam
  19. mari gabung bersama kami di Aj0QQ*c0M
    BONUS CASHBACK 0.3% setiap senin
    BONUS REFERAL 20% seumur hidup.

    BalasPadam