Rabu, 29 Mei 2019

WW 130 : Bunga Lempuyang

Salam bertani



Salam bertani.

18 ulasan:

  1. macam pernah ku nampak bunga ni

    BalasPadam
  2. Bestnya duduk kampung. Rinduuu

    BalasPadam
  3. bunga pokok apa ek ni wak, lengkuas lain, kantan pun lain... hmmm apa yek

    BalasPadam
  4. Ini bunga tepus kan? Mcm pernah lihat kcik2 dlu

    BalasPadam
  5. Warna bunga tu cantik tapi tak tahu namanya.

    BalasPadam
  6. sumpah sy x tahu nama bunga ini....

    BalasPadam
  7. assalamualaikum WP...kalau kat kg dulu pernah nampak bunga ni tapi dah lupa namanya...

    BalasPadam
  8. BUNGA JENIS POKOK TEPUS NI TAPI TAK TAU NAMANYA

    BalasPadam
  9. Bunga lempoyang.boleh buat gubahan bunga .

    BalasPadam
  10. umah mak ada pokok ni...tapi den tak tau namo eee apo..

    BalasPadam
  11. Salam,

    Nostalgia la bila lihat bunga ni tapi tak ingat namanya. Kenapa tak beri sedikit info tentang bunga-bunga yang tumbuh di sini. At least, ada juga pengetahuan baharu buat pembaca blog.

    Apapun terima kasih kerana sering singgah ke blog saya. Muga WP selalu dalam sihat dan damai serta bertemu lagi dengan Ramadhan akan datang.

    BalasPadam
  12. Ini bukan bunga lempoyang ke? ermmm pernah lihat rasa yee...

    BalasPadam
  13. Xtaw ni bunga apa. Banyaknya koleksi WP. Hihi

    BalasPadam
  14. macam bunga kantan.. tapi bukan kan..

    BalasPadam