Rabu, 28 Oktober 2020

WW 194 : Kentotto

 Salam bertani


Kent


Otto






Salam bertani.


30 ulasan:

  1. Sepasang jantan betina wak yea...

    BalasPadam
  2. wahh lemu2 kabeh., mesti cukop pakanane ;p

    BalasPadam
  3. Kent tu cantik btl coraknya wak... yang otto tu pun bulu nya klimis...

    Wak, ku arek njaluk alamate wak... engko email yo alamat nang emailku
    norhidana@gmail.com

    BalasPadam
  4. alololo.. comelnya. gerammmm tengok. meh sini dok jb... hihihi...

    BalasPadam
  5. ensemnya kent unik busana dirinya

    BalasPadam
  6. pandai dia tgk camera,nmpk muka mcm senyum :)

    BalasPadam
  7. Amboi nama kemain lagi..kent.. otto

    BalasPadam
  8. cantik2 la dua2 nya.. pandai pulak tu tak lari nampak camera. Kalau kucing saya bila nampak je camera mula la nak datang gigit.sebab tu tak banyak gambar kucing.hahah

    BalasPadam
  9. Amboi...amboiii mulianya Kentotto duduk atas meja tu...hahaaaa!

    BalasPadam
  10. Comelnya 2 ekor ni rasa nak pinjam boleh tak

    BalasPadam
  11. Gabungan yang mantap dan comel

    BalasPadam
  12. cantik belangnya ... photogenik juga :-)

    BalasPadam
  13. Cantiknya kucing2 wak.. gebu gebas

    BalasPadam
  14. Kent Otto dengar cakap atok..jgn nakal2 yer..hahaha ^_^

    BalasPadam
  15. Kent tu macam kucing sy yang mati. Sama corak marble dia tapi muka dia penyek sikit. Seronok ada kucing kat rumah. bersih je kucing wak.

    BalasPadam
  16. Dua2 comel.. Unik la corak Kent tuuu..

    BalasPadam
  17. Comel dedua.. elok ja bergambar ya..

    BalasPadam
  18. Comelnya dua2..kena jaga betul ni..jenis macam ni memang senang orang curi..

    BalasPadam