Jumaat, 13 Disember 2019

Aktiviti Musim Hujan

Salam bertani

Budak-budak kat rumah ni, kalau musim hujan takde kerja lain.
Cari port yang selesa buat tahi mata.


Enon


Momoy


Aai


Netnet


Teteh


Olie

Salam bertani.

37 ulasan:

  1. peminat kucing rupanya...jgn dibiar berak merata wak hehe

    BalasPadam
  2. Balasan
    1. kalau tido siang2 mesti nak cari kotak.
      Kalau malam masuk kandang

      Padam
  3. Gebu2 semuanya...pandai dia cari tempat landing..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kebanyakannya overweight sebab makan tido aje kerjanya

      Padam
  4. Hehehehehehhe.Masing-masing ada tempat masing-masing.Bagusnya la..selesa..ke jumpa dalam mimpi.

    BalasPadam
  5. Masing-masing ada tempat tidur ye.

    BalasPadam
    Balasan
    1. mereka suka cari kotak kosong buat tempat tido

      Padam
  6. budak2 tu tak nak tido ngan bapak nya ke..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bapaknya tak berapa kisah.
      Emaknya yang bela dan uruskan

      Padam
  7. Ramainya dak2 bulus pak WP 😆

    BalasPadam
  8. amboi..ramainya umat...sejuk2 semua cari port nak bergulung ye

    BalasPadam
    Balasan
    1. Untung jadi mereka
      makan tido dan berak encing aje.

      Padam
  9. port² favourite dak dak meow ni bertahi mata

    BalasPadam
  10. Wah.. Ada port masing-masing.. Ini kalau salah port, mau bercekau nie.. 😂

    BalasPadam
  11. musim sejuk xlarat nak aktif tidur je la

    BalasPadam
    Balasan
    1. Budak2 ni memang kurang aktif sebab dah overweight

      Padam
  12. Hahahaha..sedap la depa tido lepas ni..takde dah merayau..sejuk kan..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Budak2 ni memang jarang2 merayau jauh2.
      Melepak kat rumah aje

      Padam
  13. Alahaiiii , ramainyaaa anak-anak wak . Macam-macam nama . Kalau dah minat kan , tak boleh buat apa. Murah rezeki wak bela banyak kucing .

    BalasPadam
    Balasan
    1. Asalnya dulu tak pernah bela kucing.
      Ada seekor kucing datang (orang buang) terus bela.
      Sampai sekarang beranak pinak

      Padam
  14. Sedapnya 'budak budak ' tu tidur sejuk sejuk ni ye..

    BalasPadam
  15. Haha.. sejuk laa mmg Mata lagu je

    BalasPadam
  16. Balasan
    1. Kadang terasa terhibur negok gelagat kucing ..jinak dan mudah kita belai

      Padam